Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ … Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΑΡ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
*Συνέντευξη στον Σ.Χατζησάββα για λογαριασμό της Πρώτης Κυπριακής Τουριστικής Ιστοσελίδας www.cyprushighlights.com
Ένας άνθρωπος αυτοδημιούργητος. Ένα παιδί που δεν θα μεγαλώσει ποτέ. Ένα παιδί που πήρε από πολύ νωρίς την ζωή από τα κέρατα, την δάμασε και βγήκε στο τέλος θριαμβευτής.. Μια ζωή γεμάτη μόρφωση, δόξα, χρήμα, χρυσάφι, δημοσιότητα, επιτυχίες, έρωτες μίση και πάθη. Μια ζωή γεμάτη πόνο, αποτυχίες, θλίψη, απογοήτευση, οικονομική στενότητα. Μια ζωή που περιείχε κοινωνικό και ρατσιστικό αποκλεισμό είτε για τις θέσεις, είτε για τις οποιεσδήποτε επιλογές του οι οποίες ήταν απλά διαφορετικές μα πάντα άδολες. Το όνομα Ανδρέας Ευαγγελόπουλος ίσως για μια μικρή μερίδα του κυπριακού λαού να μην λέει κάτι. Το ολοκληρωμένο όνομα όμως Εθνικός Σταρ Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος λέει σε όλους μας πάρα πολλά..
Παρουσιάζουμε την ζωή του Εθνικού μας Σταρ Αντρεούλη Ευαγγελόπουλου. Σε αυτό το σημείο να μου επιτρέψετε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον Αντρεούλη που μας άνοιξε την ψυχή και την καρδιά του και σήμερα μοιράστηκε μαζί μας άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής.
Μιας ζωής που είχε τα πάνω και τα κάτω της, μιας ζωής που με σκληρούς αγώνες τόλμη πείσμα αποφασιστικότητα και τσαγανό, ο Εθνικός Σταρ Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος κόντρα στους ανέμους γράφει την δική του ιστορία. Έχοντας σφραγίδες επιτυχιών στο καλλιτεχνικό, κοινωνικό και ανθρωπιστικό του διαβατήριο.
Σε αρκετά σημεία της συνέντευξη οφείλω να ομολογήσω πως ο Εθνικός μας Σταρ λύγισε και με δάκρυα στα μάτια, μα πάντα με την ίδια αλήθεια και αφοπλιστική του ειλικρίνεια συνέχισε να μας εξιστορεί όλα όσα νοιώθει μέσα του και όλες τις πτυχές της ζωής του.
Ο Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος είχε πάρα πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια. Η βιολογική του μητέρα χώρισε όταν ήταν 2 μηνών έγκυος τον Ανδρέα. Μετά από 6 μήνες αφού γεννήθηκε βγήκε το διαζύγιο της μητέρας του με τον βιολογικό του πατέρα. Από 6 ημερών που βγήκε από το νοσοκομείο, ανάλαβε τον μικρό Ανδρέα η γιαγιά του στην θέση της μητέρας του και ο παππούς του στην θέση του πατέρα του. Η οικογένεια του είχε καταγωγή την Μικρά Ασία. Με τον διωγμό του 1920 όλη η οικογένεια ήρθε στην Ελλάδα. Το ελληνικό κράτος τους έδωσε πολλά κομμάτια γης και κάποιο μεγάλο οικόπεδο στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας. Το 1940 ήθελε να σπουδάσει η γιαγιά του νομικά. Μια γυναίκα πανέμορφη με τσαγανό όπως μας την περιγράφει ο Εθνικός Σταρ. Η γιαγιά του αρραβωνιάστηκε από νεαρή ηλικία. Ο Εθνικός Σταρ γαλουχήθηκε μέσα από μια ρομαντική και ηθική οικογένεια με μεγάλες αξίες ερωτικές αλλά και αξίες ζωής. Παράλληλα είχε την τύχη να τον βαφτίσει η Γαβριέλλα Ουσάκοβα Ιερόδουλος Αθηνών βραβευμένη για το φιλανθρωπικό και αντιστασιακό της έργο την περίοδο της κατοχής από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Από πολύ μικρός αντιμετώπισα την τεράστια κακία και ζήλια από την οικογένεια μου από την πλευρά των αδελφάδων της μητέρας του. Τις θείες του. Από μικρό παιδί ένοιωσα την απόρριψη μέσα σε ένα περιβάλλον γεμάτο φίδια τα οποία συχαίνομαι. Πάντα είχα καλλιτεχνικές ανησυχίες. Τελείωσα το λύκειο και γεννήθηκα καλλιτέχνης ήθελα να ήμουν μπροστάρης σε κοινωνικές εξεγέρσεις. Τεράστια η αγάπη μου για το θέατρο και το τραγούδι. Με έντονες μεταφυσικές ανησυχίες και έψαξα να δω τι γίνεται με την βαριά μοίρα των ανθρώπων. Ήθελα να ψάξω τα πάντα αναλυτικά. Κατέληξα ότι η μόνη αλήθεια κρύβεται στην αστρολογία. Όχι στα χαρτιά όχι στις καφετζούδες. Σπούδασα το αντικείμενο της αστρολογίας όπου το έκανα και επάγγελμα. Ποτέ δεν με γέμιζε και όλες οι προβλέψεις πάντα βγαίνουν. Δεν είναι μαντεία είναι καθαρά μαθηματικά, η γνώση του σύμπαντος. Στην ζωή υπάρχει κάρμα, υπάρχουν προηγούμενες ζωές η ψυχή είναι αιώνιος δεν πεθαίνει ποτέ το δίδαξε και ο Ιησούς Χριστός. Ο Ιουστινιανός και η Θεοδώρα άλλαξαν την γνώση της θρησκείας στις συνόδους του 4ου αιώνα με σκοπό να κάνουν τους ανθρώπους να αλλάξουν σε μία και μόνο ζωή από τις ατέλειες που έχουμε. Αν είναι δυνατό σε μια ζωή που διαρκεί 70-80 χρόνια να προλάβει το κάθε θνητό υποκείμενο να φτάσει στην Θέωση ή αν είναι δυνατό ο θεός αγάπης με τεράστιες ιεραρχίες Αγγέλων και άλλων Θεοτήτων μικρότερων από αυτών να φυλακίζουν τον άνθρωπο σε μια αιώνια κόλαση και να μην του δίνουν το δικαίωμα της επανεξέτασης. Οι πράξεις μας είναι που γύρισαν σε αυτή την γη από προηγούμενες ζωές μας. Αυτή η πραγματικότητα αποενεχοποιεί τον Θεό από τις χιλιάδες κατάρες που τρώει κάθε μέρα από αναπήρους, από πεινασμένους και από δυστυχισμένους ανθρώπους που τον βλασφημάνε ότι τάχα αυτός φταίει για την κατάντια τους. Ψάξτε να βρείτε τον Omraam Mikhael Aivanhov και τον μεγάλο Edgar Kaysi να διαβάσετε και να δείτε τι είναι η ψυχή, τι είναι ο άνθρωπος και τι είναι ο Θεός. Και επιτέλους να πάψουν να βρίζουν τον Θεό διότι τις αμαρτίες μας πληρώνουμε από προηγούμενες ζωές.
Έχοντας αυτή την γνώση, θεώρησα άσχημο να κάνω την αστρολογία επάγγελμα γιατί από την στιγμή που μπορείς να αναλύσεις κάποιες βουλές του Κυρίου, πως μπορείς να πληρώνεσαι για τον Κύριο; Το θεωρώ ύβρις προς το πνεύμα. Γι’ αυτό δεν συγχώρεσα ποτέ τους παπάδες των μεγάλων ιερατείων γιατί τα περισσότερα ιερατεία των αρχιεπισκόπων αλλά και το Βατικανό τα γνωρίζουν όλα αυτά απλά θέλουν τους ανθρώπους σκλαβωμένους, φοβισμένους με ένα θεό μπαμπούλα και τύραννο. Ξυπνάτε ρε ο θεός δεν είναι μπαμπούλας ούτε τύραννος. Σας κοροϊδεύουν. Είναι ψέματα πως οι παπάδες είναι ενδιάμεσοι μεταξύ ανθρώπων και Θεού. Εκκλησία μπορεί να είναι όπου βρίσκεται κανείς ακόμη και η τουαλέτα του σπιτιού του όταν προσεύχεται στον θεό. Δεν γνωρίζω αν αυτοί οι ”Άγιοι” που έχουν φτιάξει οι παπάδες και οι σύνοδοι στο πάνθεον τους κατά πόσο είναι όλοι ”Άγιοι” ή τους κατασκεύασαν αυτοί γιατί έχουν συμφέροντα. Θεωρώ ότι ο κάθε άνθρωπος θα πρέπει να απευθύνεται κατευθείαν στην ύψιστη θεότητα και από εκεί να τα ζητάει όλα από τον βασιλιά του σύμπαντος και όχι από τις υπηρέτριες που είναι η διάφοροι ”Άγιοι”.
Ακόμη και η Αγία Μητέρα που είχε την τύχη και την τιμή να γεννήσει την μεγαλύτερη προσωπικότητα που πέρασε πάνω από τον πλανήτη, τον Ιησού Χριστό ο οποίος καμία σχέση δεν έχει όπως των παρουσιάζουν, γι’ αυτό τον βλασφημάνε κάποιοι άνθρωποι. Ο Χριστός άφησε έργο. Ο Ιούδας ήταν ο καλύτερος μαθητής του Χριστού ο πιο μορφωμένος από τους δώδεκα και ο πιο πλούσιος. Αν κάποιος από τους αναγνώστες μπορεί ιστορικά να με διαψεύσει είναι ανοικτός σε συζήτηση αλλά δεν θα μπορέσει. Ο Ιούδας και το παραμύθι των εκκλησιών του καλού και του κακού από το στόμα μου δεν θα το συνεχίσω. Απλά θα πρέπει να ξέρουν οι άνθρωποι που μελετούν την αλήθεια τι συμβαίνει όταν ο Ιησούς έφτασε 33 χρονών 3+3 μας κάνει 6 και ανάποδα το 6 μας κάνει 9 Θέωση τα πάντα καλό και κακό. Όταν ήρθε η ώρα του να φύγει από την γή το γνώριζε και ήρθε να δείξει στους ανθρώπους πως να εξελιχθουν. Ας ακούσουν οι άνθρωποι ορισμένες αλήθειες επιτέλους και να ξέρουν σε πιο Θεό πιστεύω γιατί κάποιοι λένε μια και είμαι αριστερός είμαι άθεος. Ούτε οι αριστεροί ξέρουν τι λέω γιατί δεν είναι μεταφυσικοί, όπως ασχολήθηκα εγώ. Η ζωή με οδήγησε στο να γίνω αριστερός. Η ζωή μου με οδήγησε στο ΣΥΡΙΖΑ και στο ΑΝΤΑΡΣΙΑ και ο Μίκης Θεοδωράκης.
Ο Ιούδας πήρε εντολή από τον δάσκαλο Ιησού, τον οποίο όλοι βλέπουμε στις ταινίες την μισή αλήθεια, πήρε εντολή να τον ”δώσει” στους γραμματείς και φαρισαίους τις εποχής, που είναι οι σημερινοί παπάδες που λατρεύετε, για να τον ”δώσει” στην ιερά εξέταση. Ο Ιούδας το έκανε γιατί αγαπούσε πολύ τον δάσκαλο του αλλά στην συνέχεια το μετάνοιωσε που τον άκουσε όταν τον συνελάμβανε. Τα 30 αργύρια που του δώσανε οι γραμματείς και φαρισαίοι τότε τα έδωσαν συμβολικά. Δεν τα πήρε επειδή τα είχε ανάγκη γιατί ήταν πάμπλουτος. Ο μόνος που μίλησε ο Χριστός για τις μετενσαρκώσεις και το τι συμβαίνει στο σύμπαν για πιο λόγο ο κάθε άνθρωπος έχει το άστρο του. Για την νομοτέλεια του Πατέρα Του για το Ποιος είναι πως είναι και αν έχει όψη. Βρήκαν σε πάπυρο το ευαγγέλιο του Ιούδα. Δάσκαλε ξέρω από που προέρχεσαι από τον θαυμαστό κόσμο του Μπαρμπέλο που σημαίνει θαυμαστός κόσμος. Δίπλα από την ύψιστη θεότητα η οποία έστειλε εσένα στην γη. Η λέξη θεός είναι πολύ μικρή να περιγράψει το μεγαλείο του φωτός του. Είναι τόσο μεγάλο το μεγαλείο που ούτε άγγελοι δεν είχαν την τιμή να δουν. Δεν έχει σώμα ο Θεός είναι τα πάντα το απόλυτο φως η απόλυτη τελειότητα που κανείς δεν μπορεί να δει. Ούτε οι ίδιοι οι άγγελοι. Ο Θεός έχει φτιάξει νόμους. Ο σημαντικότερος νόμος απ’ όλους είναι ότι το σύμπαν είναι σαν τον καθρέφτη ότι του στέλνεις γυρίζει. Επειδή καθημερινά όλα εμείς τα θνητά υποκείμενα που αντί να κοιτάξουμε να εξελιχτούμε σε κάθε ζωή που γεννιόμαστε κοιτάμε πως να καυλώσουμε, πως να φάμε, πως να πιούμε, πως να κάνουμε περιουσίες σε ένα κόσμο, τι ρε παιδιά; σκεφτήκατε ποτέ?
Σκεφτήκατε τελικά ότι είμαστε χωμάτινοι; επισκεφτήκατε ποτέ νεκροταφεία σε εκταφές να δείτε πως γινόμαστε; δεν είμαι κατά τις ύλης ούτε το παίζω υπεράνω της ύλης, αλλά είμαι υπέρ μιας ζυγαριάς, η οποία στην γη πρέπει να παντρεύει το πνεύμα και την ύλη παράλληλα 50-50. Αν πέσει λίγο παραπάνω προς το πνεύμα όχι πολύ δεν πειράζει. Αν πέσει παραπάνω στην ύλη αρχίζει και ξεχνάει ο άνθρωπος την ματαιότητα του θανάτου του και αρχίζει πάλι να κάνει διάφορες ατασθαλίες στην γη ,αρχίζει πάλι να χάνει την πνευματική του ταυτότητα και το ρήμα άνω θρώσκω ο άνθρωπος αρχίζει και κάνει μια καμπή προς τα κάτω, δηλαδή ο Σταυρός ανάποδα και γίνεται κάμπιος λέξη κάμπιος είναι δική μου λέξη δηλαδή από άνθρωπος γίνεται κάμπιος. Καμπή προς τα κάτω. Επειδή όλα αυτά τα παραμυθάκια τους δόξα τον Θεό τα ξεσκέπασα από πολύ νωρίς άρχισα πλέον να μην βλέπω το σεξ σαν μπαμπούλα, ούτε τους ομοφυλόφιλους σαν καταραμένους γιατί είναι φυσιολογικό αφού τους γεννάει ο Θεός να είναι φυσιολογικοί, ούτε ρατσιστικό τομάρι είμαι, να κρίνω τους ανθρώπους από το που γεννήθηκαν γιατί είναι απόλυτα ίδιοι με μένα, συνάνθρωποι μου, αδέλφια μου, άνθρωποι. Οι μαύροι, οι κόκκινοι, οι κίτρινοι θα πρέπει να έχουνε ακριβώς τα ίδια δικαιώματα στην ζωή με εμένα σε όποια χώρα και αν βρίσκονται. Η μόνη διαφορά που έχουν οι λαοί και τα έθνη είναι οι κουλτούρες και οι συνήθειες τους. Υπενθυμίζω στους φασίστες φαρισαίους ή και παπάδες ότι την εποχή που χτιζόταν ο πύργος της Βαβέλ εκεί έγινε η αλλαγή των γλωσσών από τον Θεό ως κατάρα γιατί ήθελαν να φτιάξουν τον πύργο της Βαβέλ για να φτάσουν στους ουρανούς και ως τον Θεό. Εκεί τους έφερε την σύγχυση των γλωσσών και χωρίστηκαν σε διάφορα σημεία του ορίζοντα. Αποτέλεσμα η δημιουργία των γλωσσών ως κατάρα και τροχοπέδη για να μην μπορούμε να συνεννοηθούμε με τους συνανθρώπους μας. Να μην μπορούμε να συνεννοούμαστε με τους ανθρώπους που οι γλώσσες είναι τα κλειδιά για να συνεννοηθούμε αλλά και για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας. Άλλη μια κατάρα για το ανθρώπινο γένος.
Μέσα από αυτή την γνώση μου εγώ ως άτομο και ως προσωπικότητα αν και από την φύση μου, να μου επιτρέψετε να σας πω ότι είμαι κάπως σνομπ με τους ανθρώπους τους μικρόψυχους είμαι μια τεράστια αγκαλιά και μια τεράστια παγκόσμια αγάπη για όλα τα πέρατα της γης και τους συνανθρώπους μου. Είμαι ‘Ελληνας αγάπησα την Ελλάδα γιατί γεννήθηκα έτυχε να γεννηθώ εδώ λατρεύω την Ελλάδα αλλά δεν είμαι εθνικιστής. Θεωρώ ότι εμείς οι νεοέλληνες δεν έχουμε καμία απολύτως σχέση με τους ημίθεους αρχαίους Έλληνες προγόνους μας. Θεωρώ ότι οι Τούρκοι τα 400 χρόνια που ήταν κατακτητές της Ελλάδας – περίοδος τουρκοκρατίας – επειδή διασταυρονώντουσαν σεξουαλικά με την κάθε μια γυναίκα στα χωράφια, οι περισσότεροι νεοέλληνες κουβαλάνε και τούρκικα γονίδια τα οποία φέρνουν τον κομπλεξισμό τον ραγιαδισμό την έλλειψη φιλοξενίας, το κουτσομπολιό, τον σεξουαλικό ρατσισμό, την εκμηδένιση της γυναίκας σε υποβαθμισμένο πλάσμα μπροστά στους άνδρες, αλλά και κάθε είδους ρατσιστικό, φασιστικό και ελεεινό στοιχείο που έχει κατακλύσει τους περισσότερους νεοέλληνες. Αν τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας, στην Ελλάδα ήταν 400 χρόνια αιγυπτοκρατίας και διασταυρονόντουσαν τα γονίδια των αρχαίων Ελλήνων με τον αρχαίων Αιγυπτίων σήμερα αυτή η χώρα να είστε βέβαιοι ότι θα ήταν μέσα στο χρυσό και στο πνεύμα.
Ισότιμοι της αρχαίας Αθήνας και του Σωκράτη και του Ιπποκράτη και όχι των νεοναζί χρυσαυγητών οπαδών του Χίτλερ. Ενός διεστραμμένου ανθρώπου που έκανε τους ανθρώπους σαπούνι, που βύθισε την Ευρώπη σε βαθύ πόλεμο, που πέθαναν εκατομμύρια άνθρωποι από πεινά από σφαίρες και από δυστυχία και πάνω απ όλα κυρώθηκαν γενιές από την αμορφωσιά γιατί δεν μπορούσαν να πάνε σχολείο. Μια από αυτές είναι η γιαγιά – μητέρα μου που ήταν παιδί του πολέμου, μιας και γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1929. Ήταν παιδί του πολέμου στο δημοτικό. Δεν μπόρεσε να γίνει δικηγόρος που μια ζωή κλαίει για αυτό μέχρι και σήμερα στα 85 της χρόνια. Ο παππούς – πατέρας μου έφερε στην πλάτη του ένα τεράστιο διαμπερές τραύμα από σφαίρες που μέχρι και που πέθανε φαινόντουσαν οι σφαίρες που είχαν επουλώσει οι πληγές. Της γιαγιάς – μητέρας μου ο πατέρας της αριστερός αλλά ο σωστός αριστερός που πιστεύει στον Θεό. Ο σωστός οικογενειάρχης που αγαπούσε τον Στάλιν αλλά όχι τα εγκλήματα του γιατί και ο Στάλιν έκανε εγκλήματα όπως και ο Χίτλερ αν θέλετε να μάθετε. Η γιαγιά μου μεγάλωσε από πολύ καλή οικογένεια που ο Ντερμπιλής ο διάσημος φασίστας, ο οποίος σκότωσε το 1970 με μια σφαίρα στο κεφάλι τον Μυρογιάννη τον οποίο τραγούδησα σαν γελαστό παιδί, ο οποίος πέθανε πριν λίγα χρόνια και όλα τα σκουλήκια της χρυσής αυγής σπεύσανε να πάνε στον τάφο του – που εγώ τολμώ να πω δημόσια κατουρώ τον τάφο του φασίστα αυτού είχε δώσει εντολή ο Ντερμπιλής, τον Δημήτρη Κουτσομιχάλη ο γιο της Πολύμνιας, ο οποίος είναι ο παππούς μου, να μην τον πειράξει ποτέ φασιστικό χέρι εκείνα τα χρόνια και να μην τον στείλουν ποτέ στην Γιάρο και να κυκλοφορεί ελεύθερος χωρίς να τον πιάνει ποτέ κανείς στα μπλόκα που έστηναν. Από σεβασμό γιατί κάτι θαύμαζε στον παππού μου. Αν και έκανε καλό στον παππού μου τον μισώ και θα τον μισώ όσο ζω, διότι έκανε εγκλήματα και σκότωσε έξω από το πολυτεχνείο το 1970 έναν κούκλο που έχω την τύχη να σώζω μια φωτογραφία του τον Μιχάλη Μυρογιάννη με μια σφαίρα στο κεφάλι. Λέγοντας στον οδηγό του αν και 45 χρονών κοίτα τι καλό σημάδι γνωρίζω. Εγώ είμαι ένα πλάσμα που είχα την τύχη αν και δεν είμαι μεγάλος να ζήσω μωρό την γενική επιστράτευση της Ελλάδος και ευχαριστώ πολύ τον Θεό γιαυτό, γιατί θυμάμαι μωρό τις φωνές από τα ραδιόφωνα εδώ πολυτεχνείο. Το πολυτεχνείο υπήρξε. Είναι ψέματα ότι δεν υπήρξαν νεκροί. Εμένα που με βλέπετε που με ακούτε που με διαβάζεται είχα την τύχη παιδί να γνωρίζω τον νεκροθάφτη της Νέα Ερυθραίας στο κοιμητήριο τον κύριο Ζήση ο οποίος σήμερα είναι νεκρός από γεράματα. Μου είχε πει όταν είχαν σκοτωθεί στο πολυτεχνείο τα παιδιά ότι ένα φορτηγό κουβάλησε πτώματα στο κοιμητήριο της Νέας Ερυθραίας το ένα πάνω στο άλλο και με όπλο στο κεφάλι τον έβαλαν και άνοιξε λάκκους και θάφτηκαν ομαδικά άνθρωποι το μόνο που θυμόταν ήταν πάνω πάνω μια ξανθιά κοπέλα. Τι περιμένετε με αυτά τα πράγματα που έχω δει και έχω ακούσει στην ζωή μου; να είμαι φασίστας; Τι περιμένετε μετά από όλα αυτά εγώ ως προσωπικότητα να είμαι φασίστας; Πως είναι δυνατόν να έχω μεγαλώσει σε μια τέτοια σωστή οικογένεια με ιδανικά και αξίες ζωής και πνεύματος και δίπλα στην νονά μου ιερόδουλο Αθηνών Γαβριέλα Ουσάκοβα η οποία υπήρξε ιερόδουλος σε όλη την διάρκεια της ζωής της για έναν και μόνο λόγο. Για να ταΐζει φτωχούς και δυστυχισμένους ανθρώπους. Πως είναι δυνατό να μην την βλέπω Αγία αυτήν; Μια Αγία η οποία σκότωνε το κορμί της για να ζήσουν οι άνθρωποι. Μια γυναίκα που έπαιρνε τα μυστικά από τον αρχηγερμανό της κομαντατούρ, τον οποίο είχε γκόμενο και πήγαινε στα σπίτια των παιδιών που θα έκανα μπλόκα για να τα σκοτώσουν την επόμενη μέρα και τα έσωζε.
Πως περιμένετε να είμαι φασίστας όταν η νονά μου λίγα χρόνια πριν είχε γκόμενο τον αρχηγό του ιταλικού στρατεύματος δίνοντας το σώμα της σε αυτόν και σε Ιταλούς για ένα και μόνο λόγο. Να πηγαίνουν καμιόνια γεμάτα ρούχα και φαγητά στους φτωχούς του πολέμου της εποχής. Πως είναι δυνατό να μην έχω τέτοιες επιρροές πάνω μου; Εγώ λοιπόν πήρα την ζωή στα χέρια μου και σε ηλικία 18 χρονών κατάλαβα την προσωπική μου σεξουαλική διαφορετικότητα είχα την δύναμη και τον τσαμπουκά να στηρίξω την σεξουαλική μου προτίμηση και επιλογή μη γνωρίζοντας σε πια χώρα βρίσκομαι και πόσο κακό θα μου έκανε επαγγελματικά στην ζωή μου μέχρι και σήμερα αυτή η διαφορετικότητα.
Οι άνθρωποι στην Ελλάδα είναι κομπλεξικοί οι μισοί είναι ομοφυλόφιλοι και το κρύβουν επιμελώς φοβιζόμενοι για τον καθωσπρεπισμό του κώλου. Εγώ καθόλα μονογαμικός ως άνθρωπος και καθόλα πάρα πολύ οικογενειακός τύπος από την φύση μου έψαχνα πάντα από τα 18 μου τον έναν άνθρωπο που θα ξεκινούσα μαζί του στα 18 μου και θα τελείωνα στον θάνατο. Η μοίρα μου δεν μου έγραφε αυτό. Μου έγραφε τον πόνο, 7 τραγικές σχέσεις που με διέλυσαν ψυχολογικά γιατί αγάπησα λίγο πιο πολύ, αλλά λιγότερα από το σύμπαν για να μπορεί να χωράει κάπου και το τραγικό απ’ όλα δεν αγαπήθηκα ούτε 5 λεπτά κατά την διάρκεια της ζωής μου από κανέναν τους. Είναι μια από τις δικές μου τεράστιες αναπηρίες ψυχής αυτό γιατί θέλει πολύ μεγάλη δύναμη για να το αντέξει κανείς και να ζει. Μπορεί να ξέρει κανείς τι δύναμη ψυχής χρειάζεται να αντέξεις την πραγματικότητα. Ότι δεν αγαπήθηκες ούτε 5 λεπτά στην ζωή σου; Τεράστια. Από την άλλη χωρίς να έχω κάποιους συμβουλάτορες ή μέντορες στον χώρο της τηλεόρασης που μπήκα από πολύ μικρός ως καλλιτέχνης και όχι ως σούργελο ως ένας άνθρωπος που έχει να πει και να δώσει πολλά και όχι ως νούμερο, οι δημοσιογράφοι της εποχής εκείνης στις αρχές της δεκαετίας του 1990 επειδή είμαι ένα πρόσωπο που πουλούσα και πουλάω πολύ για τους οποιουσδήποτε λόγους άρχισαν να γράφουν στα διάφορα δημοσιεύματα χωρίς να πάρω είδηση, την βαρύτητα του όρου και του συμβολισμού ο ΝΕΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΑΡ. Εν ζωή η Αλίκη Βουγιουκλάκη λίγα χρόνια πριν από τον θάνατο της αλλά εν ζωή και με μεγάλη καριέρα προφανώς κάποιοι από ότι τώρα φαντάζομαι δημοσιογράφοι της εποχής ήθελαν να πειράξουν την Αλίκη να την ενοχλήσουν μέσα από ένα πρόσωπο, που προσωπικά το θεωρώ πολύ μεγάλη βλακεία, μια γυναίκα της εποχής εκείνης τόσο τεράστια να ασχοληθεί με ένα παιδί που μόλις είχε ξεκινήσει λίγα χρόνια πριν. Και όμως η Αλίκη έπεσε στην παγίδα τους. Όχι στην δική μου, στην δική τους. Απάντησε για εμένα και υπάρχει στιγμιότυπο και στο κανάλι μου στο youtube από εκπομπή της δημοσιογράφου σοβαρής τότε Βίκυς Μιχανολάκου η Πόλη των παραισθήσεων που λέει ότι Αν φτάσει εδώ που είμαι εγώ, αν θα αντέξει όπως άντεξα εγώ, ας περάσει όλα τα χτυπήματα που έχω περάσει εγώ και έχω αντέξει γιατί εγώ είμαι κάτι πάνω από Eθνική Σταρ είμαι θεσμός. Η Aλίκη Bουγιουκλάκη μια πολύ ισχυρή γυναίκα εξωτερικά για τους Έλληνες όμως στην πραγματικότητα ανασφαλείς τρομερά άρχισε να τα βάζει με ένα παιδάκι και να παίρνει τηλέφωνο σε διάφορα κανάλια για να μου κόβει δουλειές, μη γνωρίζοντας ότι τα έχει βάλει με ένα μικρό αντάρτη. Η Αλίκη άρχισε να παίρνει τηλέφωνα και να με απειλεί στο σπίτι μου – υπάρχει φωτοτυπία εισαγγελικής παραγγελίας όπου πήγα στον εισαγγελία να μου δώσει χαρτί να το κοινοποιήσω στο αστυνομικό τμήμα του Κολωνακίου, η Αλίκη Βουγιουκλάκη ηθοποιός του Ιωάννου να σταματήσει να με ενοχλεί και να με εκβιάζει τηλεφωνικά. Όλα αυτά έχουν βγει στις εκπομπές και σε περιοδικά. Κάλεσε την Βουγιουκλάκη η αστυνομία για συστάσεις στο αστυνομικό τμήμα του Κολωνακίου. Είπε μάλιστα ο Λαζόπουλος ότι τον πήρε η Αλίκη και πήγανε μαζί. Ο συστημικός Λαζόπουλος κατά τα άλλα που είναι ΣΥΡΙΖΑ αλλά με δεξιές τσέπες.
Εγώ το 1995 έγραφα τραγούδια και έπαιξα στο σίριαλ του Μανούσου Μανουσάκη οι δρόμοι της πόλης και το τμήμα ηθών. Σε αποτέλεσμα εκεί με έβαλε ο τεχνικός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου Μάρκος Ζέρβας. Μια φωτογραφία σε πρωτοσέλιδα της εφημερίδας σταρ της εποχής 1995 με δείχνει που με πιάνουν παπαράτσι να φιλιέμαι με τον πολυαγαπημένο μου δεσμό στην Αλόνησο το 1994 να την βάλουν πρωτοσέλιδο παρανόμως στην εφημερίδα σταρ και να στοιχίσει σε μένα το ρατσιστικό μίσος του Μανούσου Μανουσάκη και να μην ξανά παίξω σε σίριαλ του. Θυμάμαι ότι με είχε καλέσει ο Ζερβός και μου είχε κάνει παράπονα και του είπα ότι είναι ψεύτικη φωτογραφία. Όμως δεν ήταν ψεύτικη και δεν έπαιξα ξανά σε σίριαλ. Αναγκάστηκα το 1996 να κάνω μια εκπομπή στο tvmagic με τίτλο το φτυάρι με τον Όμηρο Ευστρατιάδη. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ακόμη ζούσε δεν είχε αρρωστήσει. Ήταν αρχές του έτους, χειμώνας. Η συμβουλή του Όμηρου Ευστρατιάδη, που για μένα είναι φασιστόμουτρο ήταν να βγάζουμε τα τηλέφωνα των τηλεθεατών στον αέρα χωρίς να είναι φιλτραρισμένα. Αποτέλεσμα σε αυτή την εκπομπή να τηλεφωνούν από υπουργοί έως και κάποια κακόβουλα τσόλια που τον μόνο σκοπό που είχαν ήταν να βρίζουν. Αναγκασμένος για να βγάλω το ψωμί μου έκατσα σε αυτή την εκπομπή να δουλέψω. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι το ότι ήθελα κάπου να δουλέψω για να ζήσω και παράλληλα να περάσω κάποια μηνύματα κοινωνικά. Είμαι αυτός που κατέβηκα με φαγητά και παστίτσια στην Ομόνοια στο μετρό το 1996 να ταΐζω τους φτωχούς και τους άστεγους που κοιμόντουσαν κάτω από το μετρό και να φωνάζω τον κύριο Αβρααμόπουλο, την κα. Λάτση, την κα. Βαρδινογιάννη να δουν τα χάλια της Αθήνας να κάνουν κάτι για αυτούς τους ανθρώπους. Αυτό μέχρι τότε κανείς δεν το είχε δείξει. Κινδύνευα διότι είχε αρκετά παιδιά με ναρκωτικά ενέσεις και αντιπαραβατικές συμπεριφορές. Μεγάλοι κίνδυνοι. Έλεος. Από παιδιά με ναρκωτικά με μολυσμένες ενέσεις που κρατούσαν στα χέρια τους και ανά πάσα στιγμή να μου καρφωθεί μια σε κίνδυνο την ζωή μου για να περάσω μηνύματα και το μόνο που φώναζα ήταν κύριε δήμαρχε κάντε κάτι. Θυμίζω στο σύστημα των φαρισαίων της Ελλάδος ένα χρόνο μετά ο κ. Αβρααμόπουλος έφτιαξε το ίδρυμα των αστέγων. Όλα αυτά τα αποδεικνύει η ιστορία υπάρχει και σχετικό οπτικοακουστικό υλικό.
Ο Όμηρος με εγκατέλειψε γιατί βρήκε πιο πλούσιες δουλειές να κάνει και αναγκαζόμουν να δουλεύω με μονοκάμερα και με μόνο έναν άνθρωπο συνεργάτη. Δέχθηκα απειλές ήρθαν φασιστόμουτρα να σπάσουν το κανάλι να βάλουν βόμβα. Το σύστημα σε αυτή την εκπομπή κατάλαβε την επικινδυνότητα στο γεγονός ότι τους ξεσκέπαζα γιατί ήμουν ένας άνθρωπος όχι ασκηνοθέτηστος αλλά αληθινός. Παράλληλα από αυτή την εκπομπή έφτιαχνα τραγούδια, όμως μουσικά δεν είχα βρει τον δρόμο μου. Ένας πολύ μεγάλος μουσικός ο Νίκος Τερζής το 1995 έφτιαξε ένα σατιρικό τραγούδι και μου το χάρισε το τραγούδι με τίτλο Εθνικός Σταρ. Και μου είπε να το βάλω στο όνομα μου νομιζόμενος ότι θα γίνω νούμερο και να γελάνε.. Ελάτε όμως που αυτό το τραγούδι το υποστήριξα και έγινε τεράστια επιτυχία και άρχισα να καθιερώνομαι με αυτό το τραγούδι το οποίο είναι σατιρικό πολιτικό όμως όχι με την βαρύτητα μην τρελαθούμε του Μίκη. Καλεσμένος υπήρξα πάντα σε όλα τα μεγάλα κανάλια. Ο Nίκος Mαστοράκης το 1996 στην εκπομπή αργά μου έκανε αφιέρωμα μιας ολόκληρης ώρας και μιλήσαμε και με την Αλίκη Βουγιουκλάκη η οποία ήταν και φίλη του. Συνέχισα να δουλεύω κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες και να είμαι το μαύρο πρόβατο για κάποιους. Το 1997 έκανα ξανά εκπομπή στο tvmagic πριν το αγοράσει ο κ. Κόκκαλης το Αστέρια και λινάτσες. Πάντα είχα πολιτική δράση. Αυτή η εκπομπή ανέδειξε αρκετά πράγματα. Κάποια στιγμή η Ρίτα Σακελαρίου είχε βγάλει με τον Νίκο Τερζή ένα τραγούδι εγώ δεν πάω μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο. Αν είναι δυνατό μια γυναίκα σε αυτή την τόσο μεγάλη ηλικία με μια τόσο μεγάλη ιστορία και με μια τόσο μεγάλη φωνή λαϊκή να έχει πάρει σβάρνα τα κανάλια όλα να κατηγορεί όλες τις νεαρές τραγουδίστριες γιατί τις ζήλευε γιατί αυτή ήταν σε μεγάλη ηλικία και να επαινεί μόνο τους άνδρες τους παίδαρους και τα τεκνά. Έκανα μια εκπομπή στο χάλι αυτής της εποχής παίζοντας το τραγούδι εγώ δεν πάω μέγαρο και συνιστώντας στην κυρία Σακελαρίου να μαζευτεί από τις δηλώσεις που κάνει γιατί εξευτελίζετε και εξευτελίζει και τη ιστορία της. Το ίδιο βράδυ υπάρχει στο κανάλι μου στο youtube, με πήρε η κα. Σακελαρίου τηλέφωνο και άρχισε να με βρίζει.. ντροπή σου και έλεγες ότι μ’ αγαπούσες. Εγώ είμαι 100% γυναίκα πούστρα και διάφορα άλλα τόσο αισχρά λόγια που την άφησα να μιλάει και να καταγράφει η κάμερα όλα όσα λέει μόνη της εγώ την ειρωνευόμουν χωρίς να μιλάω γιατί έκανα την δουλειά μου. Μετά την έκλεισα γιατί είχε γίνει ρόμπα. Εξάλλου μην ξεχνάτε τα ακούσματα μου ήταν Νανά Μούσχουρη και Μαρία Φαραντούρη Ετιθ Πιαθ και Ραφαέλα Καρά. Αυτά ήταν τα δικά μου ερεθίσματα δάσκαλοι και πολιτικά τραγούδια όπως του Μάνου Λοίζου του κύπριου δασκάλου μου που όλα αυτά τα ονόματα που ανάφερα για μένα πάνω από όλα ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζηδάκης, γίνανε η κολυμβήθρα που ξαναβαφτίστηκα καλλιτεχνικά ως άνθρωπος και ως ψυχή και δεν θα ξανά κάνω ποτέ τίποτα άλλο πέρα από το να τραγουδώ αυτές τις ιστορίες τους. Μου έδωσαν ξανά όνομα και ταυτότητα όλοι αυτοί οι μεγάλοι άνθρωποι. Ίσως οι τελευταία μεγάλοι της Ελλάδος.
Η κα. Σακελαρίου επειδή έγραψα την εκπομπή και την έδειχνα συνέχεια, στο παρελθόν είχε βαφτίσει μία δημοσιογράφο που δούλευε στο magic η οποία ήταν γκόμενα του ιδιοκτήτη γι’ αυτό είχε πει απειλητικά ότι θα με ξηλώσει από εκεί. Με αποτέλεσμα να με καλέσει ο ιδιοκτήτης του καναλιού στο γραφείου του αν και μου χρωστούσαν πάρα πολλά χρήματα από τα 090 και από τους μισθούς μου, για να μου πει αν δεν σταματήσω να σχολιάζω την Ρίτα θα με διώξει. Εγώ έφυγα από το γραφείο του χωρίς να μιλήσω και του είπα να φέρει την Ρίτα να του κάνει εκπομπές και να βγάζει λεφτά. Έκανα μια εκπομπή στον αέρα χωρίς να ξέρουν ότι είναι η τελευταία. Είπα την αλήθεια στο κοινό μου, αποχαιρέτησα το κοινό μου τους ξεφώνισα στον αέρα και τον ιδιοκτήτη και την Ρίτα και έφυγα γιατί αετός γεννήθηκα αετός θα πεθάνω. Να σας γνωστοποιήσω από την επόμενη βδομάδα που βγήκε η Σακελαρίου στον αέρα όλα τα περιοδικά και οι εφημερίδες μας είχαν πρωτοσέλιδα τεράστια την κόντρα που είχαμε με την Σακελαριού. Όπως καταλαβαίνετε είχα δημιουργήσει από εκείνη την στιγμή και μετά, τεράστιους θανάσιμους εχθρούς. Με την Αλίκη πεθαμένη από καρκίνο με τεράστιες γνωριμίες ο αδελφός της Τάκης ο οποίος με πολέμησε μετά τον θάνατο της λέγοντας ότι δεν υπάρχει νόημα να υπάρχω. Με ένα Παπαμηχαήλ Δημήτρη να με παίρνει να αφήσω την γυναίκα του ήσυχη και να μην την ενοχλώ την στιγμή που Αλίκη συζούσε με τον Σπυρόπουλο. Καταλαβαίνεται λοιπόν κυρίες και κύριοι ότι άθελα μου μια Βουγιουκλάκη που μέχρι τότε δεν είχε τολμήσει να την πειράξει κανείς, ξαφνικά ένα παιδάκι να της λέει άσε με κάτω βρωμόγρια να μιλάω για την ηλικία της και της έλεγα σταμάτα τα κύτταρα που κάνεις για να φαίνεσαι νέα άσε τα μαλλιά σου ξεβαμμένα 2 μήνες και βγες στον λαό να δει πως είσαι να τρομάξει μούμια. Όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα το κύκλωμα του θεάτρου να μισεί εμένα και όχι την Αλίκη που την έγλυφα όλοι. Πάντα με τον ισχυρό είναι ο κόσμος. Ο νόμος της κότας και του κοτετσιού.. Ο νόμος του κανιβάλου. Περίμενες να μου δώσουν θεατρικές δουλειές με την Αλίκη νεκρή και με μια τέτοια κόντρα.
Πέρασα μεγάλη δυστυχία και οικονομικά προβλήματα το 1997 παραμονή του Σταυρού σε ένα σπίτι, που έμενα με την οικογένεια μου, το οποίο ενοικίαζα, μπήκαν γνωστοί άγνωστοι και μου κλέψανε τα κοσμήματα μου τα οποία ως χρυσός ζύγιζαν περίπου 4kgs τα οποία τα είχα πάρει από τη θυρίδα γιατί θα φεύγαμε για μετακόμιση στα Κάτω Πατήσια. Η οικογένεια μου θα έμενε μόνη της γιατί το σπίτι θα γκρεμιζόταν και δεν υπήρχε άλλη λύση ήμουνα με ενοίκιο. Τα κοσμήματα μου ήταν περίπου 100 εκατομμύρια δραχμές τότε έφτασα στα δικαστήρια με κάποιον που τον είδαν μάρτυρες ότι τα είχε κλέψει και μετά από μια δεκαετία αυτός ο κύριος αθωώθηκε λόγο μεγάλων μέσων που διαθέτει. Πέρασα άσχημα στα Kάτω Πατήσια μακρυά από την οικογένεια μου βρέθηκα από τον ουρανό στην γη.
Το 1991 είχε δολοφονηθεί η νονά μου που μετά τον θάνατο της άφησε 30 διαμερίσματα 12 οικόπεδα μεγάλης αξίας στην Αγία Παρασκευή και το σπίτι στην Μάρκου Ευγενικού 14 στα Εξάρχεια το ιστορικό σπίτι με το υπόγειο που έσωσε τα παιδιά. Είχα χάσει τα χρήματα μου, ήμουν ανίσχυρος, η νονά μου πριν τον θάνατο της είχε συντάξει μια χειρόγραφη διαθήκη που είχε στο σπίτι της – κακώς και όχι σε κάποιο συμβολαιογράφο είχε μια φίλη συμβολαιογράφο και απορώ γιατί δεν την είχε βάλει – μου είχε δώσει εντολή στην διαθήκη αυτή τα 30 διαμερίσματα που είχε μέσα 30 φτωχές οικογένειες χωρίς να τους ζητά χρήματα. (Γι’ αυτό δούλευε ως ιερόδουλος μέχρι τα 75 της που την σκοτώσανε). Μου έλεγε ότι επιθυμούσε όσο ζούσαν αυτοί οι φτωχοί άνθρωποι να μην τους έβγαζα ποτέ έξω, επιθυμούσε τα 12 οικόπεδα μεγάλης αξίας να πουλήσω ορισμένα από αυτά για να εξοφλήσω τις εφορίες και επιθυμούσε το ακίνητο το σπίτι της στην Μάρκου Ευγενικού να μείνω εγώ και το κομμάτι που εργάστηκε ως ιερόδουλος να το κάτω κάτι σαν μουσείο και σαν εκκλησάκι. Όταν η νονά μου δολοφονήθηκε δεν βρέθηκε καμιά τέτοια διαθήκη. Την κληρονόμησε δια νόμου μια αδερφή που είχε ετεροθαλής από άλλο πατέρα η οποία αποχώρησε από την κληρονομιά υπέρ των δυο κόρων της. Βεβαίως όπως καταλαβαίνεται αγνοούσαν καν και την ύπαρξη μου μέχρι και 2-3 χρόνια. Όσο ζούσε η νονά μου ήμουν πλούσιος. Δεν έλαβα τίποτα από την νονά μου ούτε μια καρφίτσα ούτε ένα πίνακα. Πήρα μια εντολή να γράψω ένα βιβλίο μετά τον θάνατο της για να αποκαταστήσω την αλήθεια που είχε γράψει μαζί με τον κ. Κάκτο Χατζόπουλο τον οποίο βρήκα τον ίδιο πριν λίγα χρόνια και του είπα τι μου είπε η νονά μου και μου είπε να κάνω ότι θέλω. Εγώ αν βρεθεί κάποιος να με βοηθήσει για να βγει αυτό το βιβλίο θα το κάνω για την αποκατάσταση της μνήμης της.
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι από το 1997 αρχίζει η ζωή μου να είναι πολύ δύσκολη γιατί ήμουνα μακριά από την οικογένεια μου ζω σε ένα διαμέρισμα δικό μας, και με δύσκολα οικονομικά χρόνια το 1998 πείνασα δεν είχα ούτε ρύζι να βράσω. Αν και πάρα πολύ ηθικό άτομο είχα μεγάλο πρόβλημα επιβίωσης και έπρεπε να επιβιώσω. Έψαχνα λύση για το πως να επιβιώσω γιατί είχα μεγάλα προβλήματα. Αναγκάστηκα λοιπόν το παιδάκι των μόνιμων σχέσεων και τον ρομαντισμών να βλέπω κάποιους κυρίους γιατί έπρεπε να ζήσω. Όλα αυτά με τεράστια ποιότητα και όχι φτήνια. Αυτή η περίοδος της ζωής μου με δίδαξε πάρα πολλά γιατί θυμήθηκα την συμβουλή της νονάς μου. Ότι στην ζωή ενός ανθρώπου πρέπει να υπάρχεις μόνο για δυο λόγους. Ή γιατί σε λατρεύει και μαζί του χτίζεις μια ιστορία, ή γιατί σε πληρώνει για να μην πηγαίνει ο χρόνος σου χαμένος. Όσοι πάνε στο κρεβάτι δωρεάν μόνο για να την βρουν είναι χάσιμο χρόνου γιατί την επόμενη μέρα δεν σε παίρνουν τηλέφωνο ούτε καν να δουν τι κάνεις. Άρα μην επιτρέπεις δωρεάν σε αρπακτικά να τρώνε τις σάρκες σου καλύτερα είναι να τους έχεις πάρει κάτι. Αυτό δεν κράτησε πολύ.
Το 1999 έπαιξα στο τελευταίο επεισόδιο των δυο ξένων στο Mέγκα και δούλεψα σε αρκετά μαγαζιά σε Ελλάδα και έκανα ακόμη και παρουσιάσεις και στην Κύπρο και σε κανάλια και σε μαγαζιά.
Το 2001 μετά από πολύ μεγάλο αγώνα και ταλαιπωρία ψυχής πουλήσαμε το διαμέρισμα στα Κάτω Πατήσια με μεγάλη ταλαιπωρία και ενώθηκα με την οικογένεια μου στην Νέα Ερυθραία μια από τις μεγαλύτερες και ωραιότερες στιγμές της ζωής μου. Να σημειωθεί ότι την γιαγιά μου την αγαπώ περισσότερο από την ζωή μου και δεν είναι λόγια είναι πραγματικότητα. Έχω ψύχωση μαζί της και θα ήθελα να μπορούσε να γινότανε να μίλαγα με τον θεό να του χάριζα 20 χρόνια από το τέλος της ζωής μου να της τα έδινε + τα δικά της να ζήσει περισσότερο. ή Αν μπορούσε να γινότανε όταν έρθει η ώρα της να φύγει να πάρει και εμένα μαζί γιατί από εκεί και πέρα η ζωή μου δεν έχει κανέναν νόημα να υπάρχει. Έκανα μεγάλους αγώνες κατά του aids με φυλλάδια και προφυλακτικά μια και το 1987 ως μικρό παιδί είχα την τύχη να ήταν φίλος μου ο BILLY BO. O σχεδιαστής μόδας ο πανέμορφος αυτός Άδωνης ο οποίος πέθανε από aids και ήταν από τα πρώτα θύματα. Ο θάνατος του με στιγμάτισε και με έκανε να λατρεύω τα προφυλακτικά. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου ακόμη και με κάποιο άνθρωπο που να λατρεύω και να με λατρεύει να μην μυρίζω στον αέρα την μυρωδιά των προφυλακτικών. Σεξ χωρίς προφυλάξεις για μένα δεν υπάρχει. Θυμάμαι κάποτε στην χοντρική αγορά έχοντας πάει για να πάρω κουτιά με προφυλακτικά από αυτά που αγοράζανε οι οίκοι ανοχής για το φιλανθρωπικό μου έργο κατά του aids, με τα χρήματα αυτά που θα αγόραζα δυο κουστουμάκια που δεν είχα, τα έδωσα για να πάρω γύρω στις 30-40 κούτες 300ρες προφυλακτικά για τον αγώνα μου κατά του aids. Όλα αυτά τα έκανα γιατί κάποιοι με αποκαλούσαν ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΡ και θεωρούσα ως δημόσιο πρόσωπο να κάνω πράγματα και να δώσω καταστάσεις και ερεθίσματα σωστά στην κοινωνία.
Συνέχισα την ζωή μου με την προσωπική μου ζωή να ήταν πάντα μια τραγωδία. Είχαν περάσει και 7 χρόνια που δεν είχα κάνει σεξ γιατί πάντα ήθελα το δικό μου δικό μου. Η αλήθεια πλέον δεν μπορώ να λειτουργήσω χωρίς συναίσθημα ή χωρίς χρήμα. Ποτέ δεν θα πήγαινα σε ένα κρεβάτι απλά για να την βρω. Μου άφησε προφανώς κουσούρι η δύσκολη περίοδος του 1998 αν και ουδέποτε δεν το ξανά έκανα. Αυτό που ήθελα πάντα ήταν να βρω τον σύντροφο που θα με λατρεύει. Συνέχισα να φτιάχνω τραγούδια και να περιμένω να χτυπήσει το τηλέφωνο ότι θα δουλέψω ξανά. Το 2001 αλλά ενεργά πιο πολύ από το 2005 με την βοήθεια της Hilton μένοντας πλέον σε μια μεγάλη οικία στην Νέα Ερυθραία στο Καστρί με γύρω στα 70 σκυλιά περίπου τσιουάουα, τα έφερα από όλο τον κόσμο για αναπαραγωγή ούτως ώστε να βγάζω τα πιο όμορφα χρώματα στον πλανήτη με μια Paris Hilton να έχει πάρει περίπου 40-50 σκυλιά και τα έκανε δώρα σε διάφορες διασημότητες του πλανήτη για να γίνουν διάσημα τα σκυλιά και να ακούγομαι και εγώ ως προσωπικότητα και ως άνθρωπος. Με στήριξε πάρα πολύ οικονομικά η Hilton την αγάπησα πάρα πολύ ως φίλη ποτέ όμως δεν συμφωνούσα με την ζωή της. Προφανώς τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Περιττό να σας πω ότι είμαι πολέμιος των ναρκωτικών. Το 2007 πήρα το αγαπημένο μου τραγούδι αφανσαμορε κομιντσατου από την μεγάλη δασκάλα Ραφαέλα Kαρά εθνική σταρ της Ιταλίας το τραγούδησα στα ιταλικά και σε 5 γλώσσες που το είχε τραγουδήσει ακριβώς η ίδια, έγραψα δικό μου στίχο στα ελληνικά στα ίδια μέτρα του τραγουδιού και το τραγούδησα σε άλλες 15 γλώσσες και το 2008 ζήτησα την άδεια από την ΑΕΠΙ Ελλάδος και από τους ίδιους τους δημιουργούς του τραγουδιού τους Ιταλούς οι οποίοι μου παραχώρησαν άδεια απευθείας να πω τα τραγούδια σε όλες τις γλώσσες. Φανταστείτε τι μεγάλοι άνθρωποι και ακομπλεξάριστοι είναι όλοι αυτοί. Παράλληλα η συγκεκριμένη εταιρεία – εμένα ο σκοπός μου δεν ήταν να κάνω ένα cd το οποίο θα πωλούσε χιλιάδες αντίτυπα- ο σκοπός μου ήταν να κάνω ένα cd για να πάρω τις άδειες και να νομιμοποιήσω τα έργα μου για να έχω την σφραγίδα της νόμιμης παραχώρησης για εμπόριο πράγμα που το πέτυχα και τα παιδιά μου – τα τραγούδια μου – να έχουν νόμιμη υπόσταση.
Φανταστείτε ότι όλα αυτά τα στούντιο όλους τους δασκάλους για να γραφτούν οι γλώσσες και όλη αυτή την προσπάθεια των προφορών και αρθρώσεων τις έκανα μόνος μου και από την τσέπη μου. Παράλληλα κυκλοφόρησα ένα τεράστιο έργο της μεγάλης ιταλίδας και δασκάλας Ετιθ Πιαθ το Ζενερε Γκρεντριεν . Οι στίχοι λες και είχαν γραφτεί για μένα για την ζωή μου. Όταν ολοκληρώθηκε το τραγούδι από το στούντιο και το άκουσα ένοιωσα ότι ότι είχα τραγουδήσει μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν σκουπίδια. Ένοιωσα την Θέωση. Κι όλη αυτή την γνώση από παιδί είχα να μελετάω τα πολιτικά τραγούδια του Μάνου Λοίζου του τεράστιου θεού Μίκη Θεοδωράκη του τεράστιου Μπιθικώτση της μεγάλης Mαρίας Fαραντούρη και της Μαρία Κάλλας και της Ετιθ Πιαθ μου βγήκαν σε καλό γιατί στράφηκα στην κολυμβήθρα του σιλωάμ για να ξεπλύνω της αμαρτίες μου. Βρήκα λοιπόν στα πολιτικά τραγούδια τον πόνο της ψυχής μου και την αιμορραγία και να ξέρετε τίποτα δεν τραγουδάω σε πρώτη εκτέλεση δικό μου τραγούδι. Θέλω μόνο τραγούδια που έχουν τον πόνο της ψυχής μου και περνάνε από μέσα μου να λέω. Δεν θέλω τίποτα πλαστικό και στράφηκα πλέον στην άκρα ποιότητα. Σε μια ποιότητα που μου φέρνει εμένα τεράστια ηδονή και συγκίνηση ψυχής. Είμαι ερωτευμένος με όλα αυτά τα τραγούδια ποτέ δεν θα πάψω να τα υπηρετώ ακόμη και αν πάψουν να πουλάνε δεν έχεις το δικαίωμα να τραγουδάς πολιτικά τραγούδια εάν δεν έχεις περάσει αυτά που έχω περάσει εγώ, τις τραγωδίες. Δεν μπορείς να τα πεις. Δεν ξέρεις τι λένε. Δεν μπορείς να τα ερμηνεύσεις γιατί απλά δεν πονάς. Με άγγιξε πολύ ο θάνατος του Αλέξη Γρηγορόπουλου και θυμάμαι την ημέρα που σκοτώθηκε δυο μέρες μετά την ώρα που έσπαγαν την Αθήνα εγώ ήμουν στο στούντιο και έφτιαχνα το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη οι πρώτοι νεκροί. Θυμάμαι κάποια φασιστικά ανθρωπάκια χλεύασαν την προσπάθεια μου γιατί εγώ πολιτικά έβλεπα την κατάσταση που φτάσαμε όμως ορισμένοι βλέπανε τις Μερσέντες και τις πισίνες. Η μεγαλύτερη μου επιθυμία με τα πολιτικά τραγούδια ήταν το γελαστό παιδί. Δεν ήξερα ότι το κάρμα με προόριζε και η μοίρα για αυτό το τραγούδι τόσο πολύ. Είχα σκοπό να τραγουδήσω το γελαστώ παιδί και για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο όμως για διάφορων και περίεργων μοιραίων συνθηκών δεν το έκανα. Συνέχισα να δουλεύω σε μια κωλοεκπομπή στο extra την οποία μου επέβαλε το κανάλι μετά από μια δική μου εκπομπή που είχα αρχίσει και αποχώρησε ο χρηματοδότης, με έβαλαν να συνεργαστώ με το τραγικότερο πρόσωπο που έχω γνωρίσει στην ζωή μου και ευχόμουν να μην τον είχα γνωρίσει πότε τον Φίλιππο τον Καμπούρη. Για να βγάζω το ψωμί μου μη έχοντας πάρει τις αποφάσεις και την στάση ζωής που έχω σήμερα ανέχθηκα έναν άνθρωπο που καλούσε ανθρώπους τρελούς, προβληματικούς, σκουπίδια λυπάμαι που τους αποκαλώ σκουπίδια αλλά ήταν – άλλο που δεν ήθελε το σύστημα των φασιστών – να βρίσκομαι σε μια τέτοια γελοία εκπομπή για να αποδυναμώνει το σύστημα την γνώμη μου και να μπορεί το σύστημα να με δείχνει στον κόσμο ως τρασ – σκουπίδι- ως τρελό, ως γραφικό, ως νούμερο και ότι πιο χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα. Εγώ προσπαθούσα πάντα να έχω τεράστιες ισορροπίες σε αυτή την εκπομπή και να προσπαθώ να πείσω τον Φίλιππο Καμπούρη να βάλει κάποιο επίπεδο στην εκπομπή πράγμα που δεν έκανε. Γινόντουσαν τέτοιες φασαρίες σε αυτή την εκπομπή τόσο αισχροί και κακοί διάλογοι που το μόνο που κατόρθωσα είναι να πάθω κατάθλιψη.
Το 2010 τα βρόντηξα όλα κάτω και έφυγα από εκεί έχοντας πάρει την απόφαση ή θα με βλέπετε κάπου σωστά και λιγότερο ή καλύτερα να μην με βλέπετε καθόλου από το να γίνομαι νούμερο. Φτάνουν πια οι συμβιβασμοί των καναλιών που την μια με βάζανε ότι το σπίτι μου έχει φαντάσματα για να πάρουν τηλεθέαση και να βγάλω εγώ χρήματα φτάνει πια η διαφήμιση με λάθος τρόπο από μέρος μου φτάνει πια η αυτοθυσία που έκανα το 2009 που υποτίθεται ότι παντρευόμουν με έναν μαύρο πάμπλουτο και να κάνω ολόκληρο σενάριο το οποίο πλήρωσα κοινωνικά για να βοηθήσω τους gay γάμους και τους gay ανθρώπους. Όλοι αυτοί ποτέ δεν μου αναγνώρισαν αυτό. Προχωρώντας την ζωή μου αλλάζοντας σπίτι από το 2010 και μετά ο παππούς μου έχει σοβαρή άνοια μετά από κάποιο τροχαίο ατύχημα που πέρασε χτυπώντας στο κεφάλι και στο πόδι στις 16 Αυγούστου του 2007, έπρεπε κάπου να δουλεύω για να τον βοηθήσω γιαυτό αναγκάστηκα να δουλεύω με τον Καμπούρη. Βρισκόμουν στον δρόμο της αυτοθυσίας που μου είχε διδάξει η νονά μου. Ξέχασα να σου πω ότι το 2007 κυκλοφόρησα για πρώτη φορά στα ελληνικά και χρονικά δεδομένα τον εθνικό ύμνο με την άδεια της μουσικής εταιρείας πράγμα που δεν είχε τολμήσει ποτέ να κάνει κανείς άλλος καλλιτέχνης. Τόσο πολύ αγάπησα την σημαία και την πατρίδα και την λευτεριά. Αυτό, τα φασιστόμουτρα μου το χρέωσαν πάλι εναντίον της καριέρας μου και της πείνας. Άλλο ένα στίγμα, εμπόδιο στην ζωή μου από αυτούς.
Το 2011 στις 4 Σεπτεμβρίου έχασα τον πολυαγαπημένο μου παππού και πλέον όπως καταλαβαίνετε όλοι σας με μια οικογένεια και με μόνους συγγενείς δυο ηλικιωμένους γονείς έχασα το ένα μου πόδι. Βρέθηκα πολύ ξεκρέμαστος με τεράστια οικονομικά προβλήματα δεν είχα να πληρώσω ούτε τα φυσικά αέρια που μας τα κόβανε με μεγάλο κόπο έφτιαξα τον τάφο του πατέρα μου και μεγάλη δυστυχία φανταστείτε ότι βρισκόμουν σε μια κακή οικονομική κατάσταση που με το ζόρι έκανα τους καφέδες του πατέρα μου στην κηδεία. Αν είναι δυνατό. Ένας άνθρωπος που δουλεύει 23 χρόνια. Αυτό που έχω να σας πω από την κηδεία του παππού και μετά κατάλαβα ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι γιατί κανείς δεν πήγε να του ανάψει το καντήλι σε καθημερινή βάση και μιλάμε ότι ο παππούς και η γιαγιά μου οι περιουσίες που είχαν ανερχόταν στην μισή Ερυθραία όπου την χάριζαν σε συγγενείς και ανίψια. Εγώ πήρα μόνο ένα μαγαζί.
Τον πατέρα μου εγώ τον κοίταξα και εγώ του έπλενα τις πληγές με ειδικά φάρμακα τα οποία άνοιγε η αγαπημένη του γυναίκα. Δεν είχα την δυνατότητα για βοήθεια από νοσοκόμα για να τον περιποιηθεί. Η ζωή μας άλλαξε πολύ μετά τον θάνατο του πατέρα. Το 2013 σκότωσαν οι φασίστες της χρυσής αυγής τον πολυαγαπημένο μου φίλο κατά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο Παύλο Φύσσα. Ο θάνατος του με συγκλόνισε. Τέσσερις μέρες μετά τον θάνατο του ήμουν στο στούντιο και μετέτρεψα το τεράστιο έργο του Μίκη Θεοδωράκη το Γελαστό παιδί κατά 40% αλλαγή στίχου πάνω στην δολοφονία του Παύλου Φύσα. Τραγούδαγα το τραγούδι στο στούντιο και έκλαιγα. Ο πόνος μου ήταν τεράστιος. Μετά από αυτό τραγούδησα την δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου του Λαμπρακη του Παναγούλη του Μπελογιάννη του Μαρίνου Αντύπα του Τεμπονέρα του Μυρογιάννη και άλλων αριστερών συντρόφων που δολοφόνησαν οι φασίστες κάθε χρονικής στιγμής και πάνω απ’ όλα έκανα κάτι που δεν έκαναν ούτε καν οι ίδιοι οι δημιουργοί που έγραψαν το τραγούδι. Τραγούδησα το τραγούδι με τον πραγματικό ήρωα που είχε γραφτεί για αυτόν τον Ιρλανδό στρατιώτη Mαικλ Κολινς μπορείτε να μπείτε και να δείτε γιατί γράφτηκε το τραγούδι για αυτόν. ;Hταν ένας Ιρλανδός στρατιώτης που χώρισε την Ιρλανδία από την Αγγλία και αντί να τον σκοτώσουν οι Εγγλέζοι τον σκότωσαν οι δικοί του. Γιαυτό λέει και το τραγούδι σκότωσαν οι δικοί μας το γελαστό παιδί. Είμαι απόλυτα συνεπής απέναντι στην ιστορία σέβομαι τους δημιουργούς και άλλαξα λίγο τους στίχους για τους ήρωες το έκανα λόγο ποιητικής αδείας τιμής ένεκεν σε όλα αυτά τα πρόσωπα και σε όλες αυτές τις μάνες που χρωστάει η ιστορία πολλά που δεν τους έδωσε. Αυτό όμως που εμένα με πόνεσε πάρα πολύ με έκανε να πάθω τρομερούς πονοκεφάλους στην πραγματικότητα είναι η αχαριστία των φίλων του Παύλου Φυσσα. Διότι στις 18 Σεπτεμβρίου συμπληρώθηκε 1 χρόνος από τότε που δολοφονήθηκε ο Παύλος και έκαναν συναυλία εις μνήμη του στο Σύνταγμα με αγνόησαν και δεν με κάλεσαν τιμής ένεκεν να πω το τραγούδι του Παύλου μου. Που ακούγεται και το όνομα της μάνας του μέσα στο τραγούδι. Να ξέρετε ότι παραβρέθηκα σε όλες τις εκδηλώσεις στο Πέραμα στο Κερατσίνη στα εγκαίνια προτομής του αγάλματος του στην πλατεία Τσαλδάρη που σκοτώθηκε. Κατέθεσα δάφνινο στεφάνι με τόση ταπεινότητα και το τράβηξα εγώ για την σελίδα Εθνικός Σταρ Παυλος Φύσσας ήρωας με 11,500 χιλιάδες Like μέσα σε 1,5 μήνα. Παραβρέθηκα στην μεγάλη συγκέντρωση της ίδιας μέρας στην πρώτη γραμμή εναντίον του φασισμού εις μνήμη του Παύλου Φύσσα στην πρώτη γραμμή της συγκέντρωσης. Από την μία οι φίλοι του και δίπλα εγώ οι οποίοι με κοίταγαν με μίσος όμως χεσμένους τους έχω γιατί ο Παύλος δεν ανήκει σε κανέναν παρά μόνο στην ιστορία. Λίγες ώρες πριν αρχίσει η διαδήλωση η κυρία Μάγδα Φύσσα μητέρα του Παύλου την οποία από διακριτικότητα και σεβασμό δεν πλησίασα ήμουν λίγο κοντά της μετά τα εγκαίνια του αγάλματος καθισμένη σε ένα παγκάκι ανάμεσα από χιλιάδες κόσμο μου κούνησε το κεφάλι με σκοπό να με χαιρετήσει σεμνά. Εμένα αυτό το απλό κούνημα του κεφαλιού μου έδωσε δύναμη διότι σεβάστηκε ότι έναν ολόκληρο χρόνο ίδρυσα ένα κανάλι στο youtube το Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος με σκοπό να παρουσιάζω τα πολιτικά μου τραγούδια, εναντίον της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και υπέρ του Παύλου Φύσσα και να είμαι σήμερα ο μεγαλύτερος εχθρός της χρυσής αυγής. Ένα κούνημα του κεφαλιού γεια σου τι κάνεις έγινε βάλσαμο για την πονεμένη μου ψυχή από όλα αυτά τα φασιστόμουτρα που προσπαθούν να με κρύβουν από τους φίλους του που τον χρησιμοποιούν για να κάνουν καριέρα και απαντούν για αυτόν και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι ο Παύλος Φύσσας από μένα ως άνθρωπος και φίλος θα λατρεύεται όσο ζω και θα κοινοποιείται. Δεν θα με σταματήσει κανείς. Θα τον υπηρετώ όσο ζω. Για μένα είναι ο νέος και ο πρώτος μεταπολιτευτικός ήρωας της Ελλάδος στο πάνθεον των αθανάτων αριστερών. Ο Παύλος Φύσσας δεν είχε καμία σχέση με τους φίλους του και η μοίρα τον προόριζε για ήρωα γιατί άγγιζε πολύ ψιλά στάνταρ ψυχής. Σημειωτέο ότι είμαι φίλος με την γιαγιά του. Την μητέρα του πατέρα του. Ένοιωσα ταπεινωμένος ένοιωσα προσβεβλημένος όχι από τους γονείς του Παύλου αλλά από τους υποτιθέμενα φίλους του γιαυτό και δεν πήγα στην συναυλία.
Πολλά φασιστικά κανάλια και ιστοσελίδες έσπευσαν να κοροϊδέψουν αυτή την μέρα των εγκαινίων του αγάλματος στις 18 Σεπτεμβρίου ότι κάναμε την εκδήλωση θέατρο και τσίρκο. Με μπαλόνια εθνικούς σταρ και τους φίλους του Φύσσα να παίζουν θέατρο ντυμένοι παπάδες. Απαντώ λοιπόν – αυτά τα έγραψε και ο Στέφανος Χίος στο makeleio.gr – οι επιλογές με τα μπαλόνια τα πολύχρωμα ήταν επιλογές των φίλων του πράγμα που εγώ δεν συμφωνώ το θέατρο που έπαιξαν μασκαρεμένοι εκεί στο άγαλμα ήταν επιλογή των φίλων του πράγμα που δεν συμφωνώ. Όσο αφορά τους εθνικούς σταρ που εννοούν εμένα και ότι σε όλη την τελετή πρόβαλα τον εαυτό μου είναι πολύ μεγάλοι αλήτες γιατί αν μπείτε στην σελίδα εθνικός σταρ Παύλος Φύσσας ήρωας και δείτε τα δικά μου βίντεο που τραβώ θα δείτε όλοι σας ότι στα δικά μου βίντεο τράβηξα πολύ λίγο τον εαυτό μου αλλά περισσότερο το άγαλμα και τον κόσμο. Ας καταλάβει ο κόσμος ότι όσο πουλημένοι είναι οι φασίστες δημοσιογράφοι που τους ακούνε αφού ήμουν εκεί και πρόβαλα τα μούτρα μου γιατί δεν με έδειξαν τα κανάλια τους και με κόψανε;; Άρα αυτοί έχουν το πρόβλημα και όχι εγώ. Σε όλες αυτές τις χιλιάδες φωτογραφίες σε εφημερίδες και περιοδικά είδατε σε κανέναν να με προβάλουν; Το πιστεύει κανείς ότι περίμενα το άγαλμα του Παύλου μου για να προβληθώ; Για μένα ο Παύλος είναι ιδέα. Για μένα ο Πάυλος είναι θρησκεία. Ποιο ιερό είναι το άγαλμα του παρά οι ναοί των παπάδων.
Κλείνοντας την συνέντευξη αυτή με τα φώτα, στα χνάρια και στους δρόμους που βαδίζω της Μελίνας Μερκούρη ζητώ και απαιτώ από τα καθάρματα τους Γερμανούς να επιστρέψουν στην Ελλάδα τα γερμανικά δάνεια που χρωστάνε στην πατρίδα μου Ελλάδα, να πληρώσουν οτιδήποτε χρωστάνε σε όλες τις χώρες και στην πατρίδα μου και δηλώνω δημόσια ότι κατουράω τον τάφου του Αδόλφου Χίτλερ ενός ψυχοπαθούς ανώμαλου και διεστραμμένου ατόμου. Ας λάβει καλά υπόψη της η κυρία Μέρκελ ότι έχει ο καιρός γυρίσματα και ότι η αριστερά κάποια στιγμή δεν θα της επιτρέψει σε όλη την Ευρώπη να παίζει άλλο αυτό το βρώμικο παιχνίδι της. Ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα έχει την τύχη και την τιμή να έχει κοντά του να έχω τον τελευταίο μύθο της πολιτικής τον Μανώλη Γλέζο τον μοναδικό τελευταίο μύθο της Βουλής και γνωρίζει απόλυτα καλά για τα γερμανικά δάνεια. Ζητώ από τον δάσκαλο Μανώλη Γλέζο τώρα που θα κυβερνήσει τα φώτα του για αυτό το θέμα να εισπράξουμε τα λεφτά μας.
Στα χνάρια της Μελίνας Μερκούρης και για την ανάπαυση της ψυχής της, αλήτες, κλέφτες, Εγγλέζοι και όποια άλλα σκουλήκια, κλέψατε στον πόλεμο γυρίστε πίσω τις Καρυάτιδες και όλα τα αρχαία που κλέψατε Βρετανοί κλεφταράδες διότι το μουσείο των Αθηνών εάν δεν ενωθούν τα κομμάτια του που έχετε κλέψει το σώμα αιμορραγεί διότι λείπουν τα μέλη του. Είναι σαν ένα ανθρώπινο σώμα που το έχουν τεμαχίσει σε κομμάτια. Φέρτε τα μάρμαρα του Παρθενώνα στην χώρα που φτιάχτηκαν και γεννήθηκαν αλήτες. Βγάλτε τα από το Βρετανικό μουσείο και το μόνο που σας αξίζει να βάλετε στο μουσείο είναι ένα ομοίωμα κέρινο την μούμια την βασίλισσα σας την Ελισάβετ.
Όσο αφορά τις αρχαιολογικές ανασκαφές στον τύμβο Καστά στην Αμφίπολη θεωρώ ότι πρέπει να είναι ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου γιατί δεν μπορεί τόση πολυτέλεια και τόση χλιδή να έχει συμβεί ξανά για κανένα άλλο άνθρωπο. Αν θέλουν να μάθουν οι κύριοι που θέλουν τον Αλέξανδρο straight ήταν bisexual πήγαινε και με τα δυο φύλα ήταν μεσαίου ύψους και πέθανε στην εποχή του με αφροδισιακό νόσημα – κάτι σαν το aids – με πολύ υψηλό πυρετό. Είδατε το κιούπι που μόλις άνοιξε ο τάφος ήτανε με 3 άνδρες γυμνούς; τι έκαναν αυτοί οι άνδρες αγκαλιασμένοι στο αρχαίο κιούπι γυμνοί; βλέπανε τα σύννεφα;